Jump to content
Sign in to follow this  
Matthias

Efomycin M- auch in D gibt es neue Ansätze

Recommended Posts

Matthias

Liebe Gemeinde,

die Zahl neuer Ansätze in der Unterdrückung der Schuppenflechte ist nahezu unüberschaubar. Schön, dass es auch deutsche Forscher schaffen, das ein oder andere neue zu entdecken. Ja, es wird uns nicht dieses Jahr helfen, aber auf längere Sicht wird vielleicht auch damit etwas draus:

http://de.news.yahoo.com/030321/12/3cshb.html

Es geht um ein entzündungshemmendes Mittel, das im Tierversuch gut wirksam war ohne das Immunsystem im ganzen zu unterdrücken. Ich muss mal versuchen, ob ich über irgendwelche Kontakt hier in FFM mehr herausfinden kann.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Aus dem Forum

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.