Jump to content
ChrisH.

Zusammenhang PSO und Müdigkeit, Reizbarkeit etc.

Recommended Posts

ChrisH.

Hallo.

 

Besteht eigentlich ein Zusammenhang zwischen der Psoriasis und erhöhter Müdigkeit oder Reizbarkeit. So bin ich beispielsweise ziemlich oft recht müde und wenig fit. Während einer Kurzzeitbehandlung mit Cortison änderte sich dieses während der Einnahmezeit.

Außerdem bin ich oft schnell gereizt bzw. dann auch recht schnell mies gelaunt, was ich dann an anderen auslasse. Beispielsweise merken das auch meine Arbeitskollegen, die aber auch merkten dass sich das während der Einnahme von Cortison änderte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.