Jump to content
Sign in to follow this  
marcos

Bestrahlung fällt aus wegen Corona

Recommended Posts

marcos

Hi,

hatte Ende des letzten Jahres 'nen heftigen Schub und bekam dann erstmal Cortisoncreme und Bestrahlung verschrieben. Drei mal die Woche zur Bestrahlung beginnend mit fünf Sekunden. Bestrahlungsdauer wurde jeweils um fünf Sekunden erhöht. Ab einer Dauer von ca. zwei Minuten hat dann eine Verbesserung eingesetzt, Nun bin ich bei 2:35 min angelangt und wegen des Virus wird jetzt die Bestrahlung gestrichen. Ist ja auch verständlich. Aber kann ich da was machen? Nach zehn Tagen ohne Bestrahlung werde ich wieder auf fünf Sekunden zurückgesetzt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arno Nühm

Es gibt Creme, die die Haut lichtempfindlich macht, und draußen gratis Tageslicht. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.