Jump to content
Sign in to follow this  
Lupinchen

Tremfya zugelassen für PsA

Recommended Posts

Lupinchen

Hallöchen,

nun dachte ich schon ich wäre, weil ich in der Uni behandelt werde, privilegiert Tremfya jetzt schon nach Stelara für die PsA verordnet zu bekommen. Neeee ist offiziell zugelassen. Ich hatte mich schon bei meinem Termin gewundert das es mir, sollte erst Xeljanz werden, so ohne weiteres verordnet wurde. Xeljanz ist für mich nicht wirklich eine Alternative wenn ich mir die möglichen NW so ansehe. 

Werde in den nächsten Tagen starten, der Pen liegt im K-Schrank, ist ein kompaktes Teil. Hat schon jemand Erfahrung damit? Ich spritze ja alles selber.

Lg. Lupinchen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.