Jump to content

Test des Philips Blue Control

Sign in to follow this  
  • entries
    12
  • comments
    4
  • views
    11,629

Woche 14

Bernd S.

1,921 views

Hallo Gemeinde,

 

das Ersatzgerät ist zwischenzeitlich angekommen. Jetzt sind auch wieder 4 Bestrahlungen am Stück möglich.
Nun hab ich nochmal 6 Wochen Testzeitbonus bekommen :daumenhoch:
Zur Haut kann ich jedoch nichts neues sagen.

 


Viele Grüße an alle

 

Bernd



1 Comment


Recommended Comments

Hallo Bernd S.,

Hab mir im März 2016 wegen einer notwendigen Knie OP (Knie war völlig verkrustet von der Pso) ein Blue Control 2 geholt. Nach ca. 4 Monaten "Dauerfeuer" hielt auch bei mir das Gerät nur noch 3 Runden durch. Die Haut war bzw. ist jetzt noch am Knie Pso-Frei und sonnengebräunt. Ärgerlich ist die jetzt verkürzte Laufzeit. Ich werde auch versuchen,das Gerät umzutauschen. Hab es ja auch gerade mal 7 Monate

 

Share this comment


Link to comment

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.