Jump to content
Feierschlumpf

Flechten werden nach UVB Bestrahlung dunkel?

Recommended Posts

Feierschlumpf

Hallo,

ich bestrahle jetzt seit 2 Wochen meine Flechten zu Hause.

An den Ellenbogen sind die Flechten schon leicht weg gangen, aber irgendwie sehen sie jetzt komisch aus, als wenn das blaue Flecken sind.

Was könnte das sein?

Liebe Grüße

Susi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest happyman

Hallo Feierschlumpf

Nach Verschwinden von Psoriasisstellen kann die Pigmentierung der Haut dort noch für längere Zeit anders aussehen. Irgendwann gibt sich das. Kein Grund zur Beunruhigung also.

Nen Gruß

Wolfgang

Share this post


Link to post
Share on other sites
Feierschlumpf
Hallo Feierschlumpf

Nach Verschwinden von Psoriasisstellen kann die Pigmentierung der Haut dort noch für längere Zeit anders aussehen. Irgendwann gibt sich das. Kein Grund zur Beunruhigung also.

Nen Gruß

Wolfgang

Guten Morgen Wolfgang,

na dann bin ich ja beruhigt.. :cool:

Liebe Grüße

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.