Jump to content
Sign in to follow this  
Grit

Sensibilisierung und pso

Recommended Posts

Grit

Hallo ich möchte mich erst einmal vorstellen.Mein Name ist Grit und komme aus NRW.Ich lese schon seit längerem mich hier im Forum durch und lernte Embrel kennen und bekam es auch für ca 1 Jahr und war sehr begeistert,dann bekam ich Humira ca für 2 Monate da ich dann absetzten mußte wegen einer Operation.Nach dieser Operation bekam ich Thrombose und lungenembolie wodurch ich dann mit dem Rauchen aufhören mußte.So seit 1 Jahr Rauche ich nicht mehr und mache jetzt Seitz 2 Monaten eine Sensibilisierung allerdings sehe ich jetzt aus wie ein streußelkuchen.Wie kann das hängt das alles zusammen oder wieso bricht die Pso jetzt so extrem aus?

Vielleicht kann mir jemand helfen oder hat Erfahrung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.